Een Jazzy TV-spot uit nederland in 10 seconden

Dat Bertolli een merk van Unilever is (gewoon Nederlands) weten we natuurlijk al lang,  maar daar wil ik het hier niet over hebben,

wel over dat deze manier van werken: een heel creatief team van een man of 5 kijkt van afstand via een live verbinding mee naar

ons.

Dit is het echte vakwerk!

Alles verandert (Panta Rei), maar echt vakwerk blijft.

Wat daardoor ook blijft is dat ik inmiddels 25 jaar vakkennis meeneem naar ALLES wat

met Stem, Tekst en hoe je iets verwoordt meeneem, dat ik trainingen geef aan iedereen die iets met zijn stem wil doen,

voor presentaties en vooral ook voor alles waar je voor naar buiten treedt.

Hier bij mij thuis train ik je een hele dag of een dagdeel en leer je je stem als instrument te zien en je hele ZIJN onder de loep te

nemen. Lust for life en connection! Voor mij waarden

waar ’the italian way’ voor staat en waar je bij ons ook terecht kan in ons huis in de italiaanse alpen. Meer info? DM me!

En zo is er toch wat ‘Italië’ aan deze spot..En Jazz, en dat in 10 seconden!